fredag 30 november 2012

Fredag! och adventsfint...

Idag är det fredag och jag har hållit mig hemma idag oxå, men nu mår jag mycket bättre, tack och lov! För jag ville inte ställa in morgondagens resa med syrran och döttrarna Ylva och Tyra till globen horse show!!!!

Har packat väskan med kamera och ett extra batteri:)

så jag hoppas jag lyckas knäppa några bra bilder... brukar vara svårt att få bra bilder i globen.. är lite knepigt ljus där inne, så har man inte världens bästa (men nästan) kamera eller sitter nere vid manegen så är det lite svårt att få rikigt bra bilder.. men jag ska göra mitt bästa:)

Idag har jag adventspysslat lite i sakta mak..... jag har inte gjort alla fönster idag, har gjort typ ett om dagen... förra helgen gjorde jag oxå ngt...

Så, som sagt.... i sakta mak, men såhär blev det:

Matplatsen i köket

köket

"gästrummet"

"lilla rummet"

Adventsljusstaken i köket


och farfars stjärna i hallen, den ger ett så fint ljus!!


 Och såhär ser adventsljusstaken ut i vardagsrummet


 Gissa om jag blev lycklig när jag hittade prickiga ljus på IKEA!!!!!

:)



Inga kommentarer: