måndag 18 februari 2013

Helgen

Ja... Så var det måndag igen då... Tiden bara rinner iväg..framförallt helgerna! I fredags (natten till lördag) var jag till västerås i 3taget och hämtade Magnus..han hade varit på kickoff och sedan ut på partaj med jobbet:-)  så vi var ganska sega på lör morgon/fm... Men efter att jag hade städat kaninbur och varit ute med katterna en stund så packade vi.bilen full med s k i t och gjorde ett besök på återbruket:-)  skööönt att bli av med lite skräp!
På lördags kvällen käkade vi tacos och kikade på århundradets sämsta melodifestivalen.... Det enda som är bra är Gina Derawi och mellanakterna...hihihi

i söndags firade vi mormor som fyllde år i lördags, jag Magnus och Mamma passade även på att åka en liten snabb sväng till Hälla och Erikslund:-)
När vi kom hem blev det inte så många knop gjorda... Hängde lite tvätt och diskade...Magnus fixade med bilen...

Ikväll har jag stekt fisk till matlåda imorrn... Ja... Alltså.. Intresseflagg..men det är första gången jag steker fisk som inte är panerad, det blev ju riktigt bra... Gjorde en sås med chreme fraich, fiskbuljong, liiiite grädde, vatten, citron och dill..mums blev det! :-)

Nu: käka grönt gott äpple och kika på top model:-)

Ses!

Inga kommentarer: