fredag 22 november 2013

Promenad. Bakning. Familjemys. Styrelsemöte...

Hej!

Idag har vi som du ser i rubriken pysslat med det mesta:-) på fm gick jag och Saga på promenad med Frida och Alicia... Småtjejerna sov gott i sina vagnar och vi mammor fick en trevlig pratstund:-) tror vi fick ihop 6km...UTAN att jag fick ont i fötterna...har gått i ett par reebok som jag tror är lite för mjuka i sulan så jag har fått så ont av dem..men nu äntligen har det blivit tillräckligt kallt att gå i kängor så nu åkte mina underbara ecco kängor fram:-):-):-) tror det är fjärde vintern jag har dom och de är fortfarande lika sköna!!!
När vi kom hem från promenaden bakade jag kärleksmums...Saga var med och kom med glada hejjarop...hihi..
Sedan kom far i huset hem och vi käkade lite mat och sedan strax efter 17 for jag till brovallen, speedwaybanan i avesta för styrelsemöte i Masarna..där bjöd jag på kärleksmums och det var populärt:-) Vi fick även goda smörgåsar som en annan i styrelsen gjort:-)
Mötet var inte klart förrän 21 så jag for hemmåt och in på ica för att handla och hämta ut mina nya julgardiner från jotex... Det kommer bli sååååå fint!!! Bilder kommer när allt är klart:-)

Bilderna är från promenaden, när Saga är med mig i köket och bakar och en bild från en liten mysstund efter amningen:-)

Inga kommentarer: