lördag 21 november 2009

åsby och tjuvstart:)

Idag har jag och Åsa varit på Åsby i Hallstahammar, det var lika trevligt som i våras:) vi har härmed infört en tradition, vår och advent/jul chopping på Åsby!
Både jag och Åsa sämdes över att KÖPA mossa! det kan vi ju hämta där vi bor!!! Men, vi kom fram till att det aldrig skulle bli av att komma ut i skogen hemma och att det var svårt att få tag på så fin mossa, så, vi köpte..... och vi erkänner det!!!

Jag köpte en ny adventljusstake i betong och så kunde jag inte motstå att göra iordning den, det är ju faktiskt advent nästa helg!!!!!! och på lördag ska jag kanske på Hockey i Gävle så det hinns inte med så mycket adventspyssel då....... så jag har tjuvstartat lite idag:)
det har varit en trevlig dag, nu dricker jag lingonglögg och kollar på Sunes jul! hihihihihihihihihihihihihihihi



Inga kommentarer: