fredag 8 januari 2010

Fredag

så blev det fredag då, hemma från jobbet idag med... jäkla mage! men det känns bättre idag!
har haft någon lite lindrigare form av maginfluensa.... usch! men som sagt, det känns bättre!
Igår fick vi hjälp av pappa att sätta ihop en duschkabin i källaren, eller, magnus fick hjälp, jag höll mig på behörigt avstånd, under en filt framför tv.n:) nu är det bara en blandare till hon´ som fattas sen kan de dra alla rör och tvättstugan är heeeelt klar!!!! ååå ska bli så skönt!
men redan nu är själva "tvättdelen" klar:) ny belysning, strykbräda och grejor upphängt på väggen!
men jag ska lägga in ett par bilder sen!!!
NU har Magnus fixat en liten överraskning till mig i den andra datorn:) ett hästspel!!! hihihi barnsligt roligt!!!! så nu ska jag spela lite:):):):):)
ha en bra dag!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh vad kul med renovering. Vill gärna se bilder! Karolina