fredag 8 oktober 2010

300

japp, 300 :- rikare:)


I förra veckan fick jag ett mail från Lofsdalens turistbyrå, de ville använda en av mina bilder som jag hade varit med i fototävlingen med i sin reklam:)
och för det skulle jag få ett arvode på 300:-
och det tackar jag för, det är verkligen såååååååå kul att få betalt för sina bilder, man är ju inte bortskämd med det direkt... men jag har kommit tvåa i en fototävling på blomsterlandet som resulterade i presentkort på 500:-
och så har jag vunnit i VLT "veckans bild" Då fick jag inte pengar, men ett par dvd filmer, lite vlt prylar och jag tror jag fick en lott oxå.... men det är ju sååå kul att vinna!

och lofsdalens tävling vann jag ju inte, tyvärr, men 300 är ju bättre än ingenting:)
Så det ska bli spännande och se vart bilden hamnar!

bilden föreställer Ylva som sitter på linbanan i lekparken och så är Hovärken i bakgrunden.

Nu ska jag snart göra mig iordning för jag ska åka in till Sala och möta upp mamma och vi ska gå på stan en sväng, sedan ska jag klippa mig kl 17, och efter det blir det innebandy med tjejerna i färnbo:) Ska bli så skoj!
Det är tur att det är kul, för jag spelar innebandy hellre än bra:)

Nu dags att pyssla klart här och sedan fara!

SES!


Inga kommentarer: