tisdag 5 oktober 2010

innebandy


Japp, jag har köpt mig en innebandyklubba:)
Dels för att det är kul att ha en eftersom vi verkar kunna få lite innebandyryck med jobbet ibland:) och sedan så ska jag kanske hänga på några tjejer i Färnbo som lirar på ferdagkvällar, på skoj men blodigt allvar! hihihi




Så fin så min lilla klubba, jag och Magnus har redan haft match i vardagsrummet, hallen och köket.. vem som van? vet ej.... hihihi

Annars har dagen varit som vanligt, jag menar, man åker ju inte och köper innebandyklubbor varje dag:)
Först jobb, sedan en sväng in till Sala, och idag firade vi att vi har bott i huset i 3 år imorgon..... så vi käkade pizza:)
Så, imorgon den 6 oktober har vi alltså bott i huset i 3 år!
Sedan tog jag och Knutte en promenad och så ar jag städat kattlådor, busat med kissarna och plockat lite här hemma, men jag är såååå trött nu fast klockan bara är 21:15 men jag går och duschar nu och sedan sussar jag...

GÄSP

Natti natti!

2 kommentarer:

Uttan sa...

Grattis på 3 årsdagen!
Men längtar Du inte till Färnbo?????

Kramar!

Elin sa...

jo, jag längtar verkligen till färnbo:) Det är lite delade känslor, för vi trivs så himla bra här i Kila:) Men Jag (vi) får åka ut och hälsa på ofta:)
Nu sk ajag ju bo i färnbo en/två dagar, för jag ska ju med björn på älgjakten och då sover jag där för att slippa gå upp så hiskeligt tidigt:)
SES! (nu när vi blir grannar i ett par dar menar jag;););)