onsdag 8 december 2010

idag är det onsdag!

Jo, så är det!
Jobb som vanligt.. börjar bli lite tjatigt det här..... Sedan for vi hemmåt Magnus lagade mat och jag har tvättat och städat kattlådor..... Intressant va?
Nu håller Magnus på och spacklar och jag har matat alla djur, katter, kaniner...
Saken är den, att nu har mitt OCH magnus dåliga samvete tagit över så nu matar vi en liten utekatt oxå... hon är sååå söt!!!!
förra året i september så höll hon ju till här och vi hoppades att hon skulle hitta hem.. men hon verkar inte ha ngt hem.. iallafall inte på höst/vinter....
klicka här så ser du inlägget jag skrev då.. men nu struntar jag i alla "man ska inte mata vildkatter" För hon är hungrig och jag älskar katter!
Så nu har vi för en liten period en liten utekatt:) En hungrig liten utekatt... förhoppningsvis får jag väl säga, så är hon bara tjock för att det är kallt och att hon ätit råttor.. värre vore om hon var svullen för att hon har mask.. men det värsta är nog om hon är med kattungar.. för det är ju ingen hit om hon ska ha kattungar ute i denna kyla!
Men hon har kanske ett varmt krypin någonstans i Kila.. det finns säkert något krypin i kyrkan och alla gamla bodar där uppe:) när hon vågar komma fram lite mer så ska jag klämma på magen och känna lite... idag fick jag klappa henne, men vi tar ett steg i taget:)

NU ska jag kika på bonde söker fru...

Sedan är det GREYS ANATOMY!!!

SES!!

Inga kommentarer: