onsdag 23 februari 2011

Första dagen för resten av mitt liv....


Det är ju som så, att livet går vidare, hur tungt det än känns just nu, mina underbara jobbarkompisar har varit kanon idag! De har visat sitt stöd och varit jättegulliga, som vanligt:) så det har gå fint att jobba idag. Jag har såklart känt mig lite nere, men det har gått bra, det har varit mycket att göra så jag har tänkt på annat.

Nu ikväll har mamma och pappa varit här, de hade med sig en smörgåstårta och lite fika:) det var inte helt fel! Tack för besöket!!

Och så fick jag en jättefin blomma! du ser den överst i inlägget...

Nu kikar jag och Mirma på Sveriges mästerkock
Magnus pysslar med bilen, den röda, som bor ute vanligtvis, men inatt får den stå inne och min bil får stå ute, men den får ha cupévärmare inatt:)

Ha det så bra!

Inga kommentarer: