torsdag 26 maj 2011

Nya skor:)

Jag har köpt nya skor idag, tills imorgon:) har svassat runt i dom nu ett tag och jag tror jag klarar kvällen imorgon:)



Visst är dom fina!!!!! :)

Så söta och faktiskt ganska sköna!

Nu håller jag på och packa alla grejer och kläder som jag lär ha med mig, ett lass (de kläderna vi ska ha när vi uppträder) står redan på stadshotellet...

uppdatering: Imorgon har utbildningsdag på ortopedkliniken, och på kvällen är det klinikfest:)

och då är det tradition att festkommitén framför något.. och det är väl ingen hemlighet att vi ska dansa.. men mer kan jag inte avslöja... bilder kommer)

NU ska jag måla naglarna, mata kaninerna och sedan försöka komma i säng så jag är pigg imorgon, kommer väl vara vaken i typ 22 timmar... men men, bara skoj!!!

SES!!


Inga kommentarer: