tisdag 27 september 2011

Delivery service....

Vi har ju försökt bli av med ett datorbord länge... först försökte vi sälja det, sedan tänkte vi lämna det till Återvinningsvaruhuset Strömsbacka, men när de skulle komma och hämta det så dök de inte upp, när de sedan ringde så meddelade de att chauffören var sjuk, så de tyckte att vi skulle slö sönder det och elda upp det i trädgården.... eeehm.. ok.. seriöst? näe, så då tänkte vi åka och slänga det ist, "strömsbacka" hade lixom försatt sin chans.. Men så frågade jag på jobbet och då ville ju Maria ha det:) 

Så nu passar det ju bra då att jag har pappas bil, för nu är databordet inpackat för delivery imorgon:)

OCH så hade jag en stor porslinsblomma som jag ville bli av med, visste inte vart jag skulle göra av den, men så frågade jag på jobbet... och då ville Josephina ha den, hon hade tänkt åka till blomsterlandet och köpa en stor blomma, men så gick hon ut på facebook och såg min förfrågan om någon ville ha min blomma:)

så den är oxå inpackad i bilen:) 

Idag har det varit jobb, som vanligt, åkte in till granngården och köpte en ny lykta till trappen och kattsand. Sedan hem och massa pyssel, och nu soffan en stund.

Nu ska jag strax gå och duscha sedan sova, skulle väl helst redan sova, men jag har kutat runt och donat så mycket ikväll, så en liten paus i soffan var skönt innan det blir natti natt!

SES!!


Inga kommentarer: