torsdag 29 september 2011

sommar????

Jaha... var det sommar idag då??? det var ju jättevarmt ute!!

och så är det ju som så.. att det är inte höst förrän mormor och morfar vinkar inne...

 Så idag vinkade mormor ute:) Morfar kikade på TV...

för som jag skrev tidigare så är det vår när mormor och morfar vinkar ute... kika här så får du se det inlägget:)

Jag var hem till mormor och morfar en sväng efter jobbet idag.... lite fika och lite snack:)
Sedan for jag hemmåt, bytte bara om snabbt och tog med mig katterna ut i koppel, vi gick ut på åkern här intill, och gissa katterna tyckte om det var kul att skutta i det höga gräset! 

Nu ska jag plocka lite här hemma så det går fort att dammsuga imorgon.. om jag har tur så kanske Magnus hinner dammsuga medans jag är på jobbet:) han är ledig imorgon och jag jobbar till 12:15, sen ska jag till By för att hjälpa Tyra på ridskolan och så har jag lovat att måla naglarna på tjejerna... inklusive syrran! *s* Hon börjar få lite svårt att nå ner till tårna nu... måste måste måste komma ihåg att gå till apoteket och köpa nagellackborttagning imorgon!

Jaja, det ska bli trevligt imorgon, var ett tag sedan jag var upp dit en fredag.. men nu så:) 

på lördag är det Bilspeedway och kära mor fyller år:) och så ska vi meka vår egen bil.. så det blir en heldag i Avesta / Västerfärnebo!
Nu ska jag städa undan lite:) SES!!!




Inga kommentarer: