onsdag 19 oktober 2011

onsdag

Onsdag idag då:) 

ganska skönt att halva veckan har gått, lite trött denna vecka.. och lite ont i höger axel.. inget roligt det:(
men men, ikväll har vi varit och handlat, Magnus har lagat matlåda och jag har kikat på TV, onsdag är ju Greys anatomy dag!!!! :) 
Men nu är det snart dags att duscha och sova, sköönt är som sagt trött..

Igår var jag i By och kikade på Ylva när hon var på ridskolan och hon var såååååå duktig! 
Red och tillochmed galopperade på en Haflinger som heter Donder, jättefin häst!


Ja, vad mer... jo! det har synts en varg i Tullsta (andra sidan stora vägen) ikväll.. så när jag skulle gå ut till Knutte tänkte jag ta med mig ett svärd eller dolken från väggen... men Magnus stoppade mig... Och det gick bra, det kom ingen varg... bara att hoppas att vägen stoppar den så den inte kommer hit... det räcker med att rådjuren springer ute på gatan... det behöver absolut inte komma en varg efter dem.


Nu kommer jag nog inte på något mer att skriva, sker inte så mycket i veckorna...

Nu ska jag duscha lite och som sagt sedan sova:) 

ses!!!





Inga kommentarer: