söndag 16 oktober 2011

Tupperware party...

Nu har jag oxå haft ett tupperware party... 


Det har varit en trevlig eftermiddag/kväll, med gott fika och bra plastgrejer:)

Jag köpte lökhackare och flaskor att ha juice, vatten.. ja mm.mm i :) Och så fick jag värdinnegåvor... hela 7 ! stycken space maker, alltså förvarings burkar till skafferiet för tillexempel socker, kakao, havregryn mm.mm. Tänkte välja en annan gåva först, men så hade jag chansen att få alla 7 burkarna och då var det ju lockande att kunna få lite ordning i skafferiet:)

Nu kikar vi lite på TV och pysslar med telefonerna... ska kika lite på facebook:)

imorgon är det jobb, lite som vanligt:) 
Spelning imorgon kväll... lite som vanligt:)

Men Magnus jobbar fm denna vecka så han är hemma när jag kommer hem:)

Imorgon ska Magnus och pappa sätta upp taket på det utbyggda altantaket:) ska bli så skönt nu när det blir vinter och inte snön kommer rakt ner på trappen! :)

Nu blir det facebook!

SES!!!


Inga kommentarer: