torsdag 2 februari 2012

"Hur många lingon finns det i världen?"

Nu finns det iallafall några färre.. för nu ikväll färdigställde jag min lingon/svartvinbärs dricka...

MUMS!




Det blev sååå gott:) Riktig c-vitamin kick! Och dessutom så behövde jag inte alls ha i så mycket socker heller:)

Men innan jag gjorde dricka så var jag hem till mormor en liten sväng efter jobbet, fikade lite och pratade lite:) Hon hjälpe mig laga min fina halsduk som hon gjort för det hade trocklat upp sig lite, men nu är den hel igen:)

När jag kom hem körde jag inte in bilen direkt.. för TÄNK om jag hade ett paket att hämta på posten...
och jag hade rätt! hade ingen aning om att det skulle komma idag, men det gjorde det, kände väl på mig det på något vis...


 Ett långväga paket.....

 Avsändare.....


Och innehållet var...... tamtatatatatataaaaaaaam:


Jag har lånat bilden från auktionen på tradera... men eftersom jag köpt klänningen så tror jag nog att jag får låna bilden:) Den är lite mer skiftande grön.. JÄTTEFIN!!!!!

Love IT! nästan lika mycket som min prickiga klänning från samma ställe!


Nu är det tack och godnatt!

SES!

Inga kommentarer: