tisdag 11 december 2012

Årets lussekatt!

Jag hade tänkt att skicka in en bild till VLT i tävlingen "årets lussekatt" men, idag när jag lyckades ta det perfekta kortet, så var det för sent att skicka in:(
 
Men men... jag bjuder på årets lussekatt här istället:)
 
 
 
 
om jag får säga det själv så hade han ju vunnit överlägset!!! sååå söt!!!
 
Jag skickar in denna bild nästa år!!!! :)
 
 
I helgen som varit var vi på julmarknad i sätrabrunn, det var jättemysigt! Mycket fint att titta på! Jag köpte en plånbok och så köpte vi tunnbröd och en ost:)
 
 
I söndags var vi i By och firade Ville som fyllde ett år den 5 december, härlig dag, var ute med Ylva som red på Viktoria, deras nya häst som är en blandning mellan russ och shettis, supersöt!!! Och det bästa är att hon är inkörd! så jag ska få köra sedan när selet är iordning:)
 
 
Nu ikväll har jag julstökat lite, ställt fram några av mina få tomtar, och mitt lilla luciatåg. Bild kommer:)
 
Nu ska kaninen knutte få mat och sedan är det godnatt!
 
 
 
SEES!!
 


Inga kommentarer: